iso company

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρεία θεωρεί ως παράγοντα πρωταρχικής σημασίας για την εξασφάλιση της συνεχούς ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών της, τη διαχείριση του συνόλου των διεργασιών που συνθέτουν την λειτουργία της σύμφωνα με τις αρχές που υπογραμμίζονται στα πλαίσια του διεθνούς προτύπου ISO 9001:2015.

Στα πλαίσια της πολιτικής η εταιρεία παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών καθώς και τις εξελίξεις της τεχνολογίας και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται – Κατασκευή επίβλεψη και διοίκηση τεχνικών έργων – ώστε να είναι σε θέση να παρέχει αξιόπιστες, άρτιες και καινοτομικές υπηρεσίες, που να εξασφαλίζουν την απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων και των προσδοκιών των πελατών της. Για την εταιρεία η έννοια της ποιότητας εμπερικλείει τα κάτωθι:

– Εστίαση προς την ικανοποίηση των αναγκών, αλλά και των προσδοκιών των πελατών.
– Παροχή υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία και ασφάλεια προς τον χρήστη.
– Εμπορική πολιτική για την διατήρηση ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών
– Ταχύτητα στην παροχή υπηρεσιών.
– Ειλικρίνεια, σαφήνεια και αξιοπιστία στην επικοινωνία με όλα τα συνεργαζόμενα μέρη.
– Συμμόρφωση προς επιταγές νόμων και κανονισμών.

H Διοίκηση της εταιρείας είναι υπεύθυνη για τη διαρκή και ομαλή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Ποιότητας είναι εξουσιοδοτημένος όσον αφορά τις διαδικασίες συντονισμού, εφαρμογής, παρακολούθησης και συντήρησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε
να είναι σύμφωνο προς τα επιλεγμένα πρότυπα και προδιαγραφές.

Οι αντικειμενικοί στόχοι γύρω από τους οποίους υπάρχει συνεχής και συστηματική προσπάθεια στην εταιρεία περιλαμβάνουν:

– την βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών
– την συμπίεση του ποσοστού αστοχιών σε παρερχόμενες υπηρεσίες
– την αύξηση του εύρους των παραγόμενων υπηρεσιών
– τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης καθώς και του βαθμού διείσδυσης σε υφιστάμενους πελάτες.

Για την παρακολούθηση των Αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας ορίζονται Δείκτες Ποιότητας οι οποίοι παρακολουθούνται από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας και σε τακτά χρονικά διαστήματα παρουσιάζονται στη Διοίκηση της εταιρείας, στα πλαίσια των Ανασκοπήσεων του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η πορεία των δεικτών απεικονίζει το βαθμό υλοποίησης των στόχων και είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τροποποιήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται να παράσχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή και αποτελεσματική λειτουργία του Συστήματος Ποιότητας.

Η παρούσα πολιτική ποιότητας ανασκοπείται και ελέγχεται ως προς την συνεχιζόμενη καταλληλότητα της

Αθήνα, 10/04/2019

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ